As one we are everything

Har haft en väldigt lugn och mysig helg med världens bästa pojkvän.
I fredags var vi hemma hos hans syster och hennes pojkvän, käkade kinamat och så. Super trevligt måste jag säga!
Igår hade vi ställt klockan för att åka in till stan, mitt ben började såklart göra mega ont men blev en liten runda iaf och båda två fick handlat. På kvällen blev det pizza och spel med Maria, ralle och compani.
Och dagen idag har bara bestått av filmtittande innan jag körde han till tåget vid fem.

När jag kom hem blev de mat och nu sitter jag och väntar på att Sofia ska komma så ska vi ha filmmys. En perfekt avslutning på den här helgen.

Vad jag vet än sålänge så bjuder den här veckan på sjukgymnasten och träffar med flickorna.
Jag ska göra så mycket som möjligt för då går tiden snabbt och det blir helg igen:)


As one we are everything
we are everything we need

Kommentarer
Postat av: pojkvän

<3

2010-02-28 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0