busiga barn

Vet inte riktigt vad det har varit med mina tre barn idag. Funderar på om dom fått något olämpligt i sig för dom hade verkligen överskotts energi deluxe idag. Och pojken min som annars brukar vara den lugna va den som var hade mest myror i brallan idag. Satt han tyst och still i fem minuter idag så är det knappt. Och eftersom det inte har varit så bra väder kunde vi inte vara ute speciellt mycket heller så kunde inte slita ut dem på det sättet. Blev dock lite hoppandes på studsmattan och sen gick vi in och spelade wi sport så fick dom iaf rört på sig lite.
Är det någon som har någon bra ide på hur man kan göra av med lite energi när man måste vara inne?
Hoppas iaf på bra väder imorgon så vi kan åka till stranden och bada, annars blir det nog så att vi åker till mörby badet som är ett badhus här i danderyds kommun.

Ne nu ska jag nog ta och smälla på en film och bara slappna av tills det är dags att sova. Frågan är bara vilken film...



Ungefär sån här fart plus skrik har mina barn bjudit på hela dagen idag.
Men man måste älska dom oavsett vad, så söta som dom är:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0