Dream

Så var det måndag igen och en ny vecka har börjat. Just idag hade jag jag ifs inget planerat men imorgon blir det tandläkaren och på onsdag jobbcoach. Jag har gett mig tusan på att få jobb och det nu! För fick ett super skojigt samtal innan, ska forska lite mer på det idag och imorgon tänkte jag. Men för att drömmen ska bli sann och inte förbli bara en dröm så behövs det pengar och det får man av att jobba. Så snälla rara Gud, ge mig ett jobb! Jag håller på att tråka ihjäl av att bara gå hemma.

Jag är dessutom super glad för Ewas skull då hon idag får komma hem från sjukhuset.
Känner att jag har ett sjukt lyckorus på gång, man kanske ska gå ut och skrika av sig lite:D

Eller när man ändå är på så gott humör och känner att allt går att göra så kanske man borde passa på att städa.
Ja en städning får det nog bli!

Nu ska jag bli städtant för någon timme , återkommer kanske sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0