Good Times

Jag måste bara säga att jag älskar vädret utanför fönstret, jag menar vem har inte saknat en blå himmel med en stor gul sol på? Man känner hur sommaren sakta närmar sig och att snart är vi alla samlade en sen sommarkväll som innehåller skratt och vännskap. Snart kommer den bästa tiden på hela året, tiden jag längtat efter så länge.

Dagen till ära har jag varit i stan med Camilla. Hittade massa skoj tex en tjocktröja, en kjol, x antal tröjor och en oversize kavaj. Eftersom min ekonomi strejkar lite just nu inhandlades det tyvärr inget men ibland räcker det med att fönstershoppa för att få upp mitt humör:D Och när jag dessutom hade Camilla vid min sida kunde dagen inte blivit bättre.

Vi pratade så klart massa strunt med som vanligt och blev en del prat om hennes 20 års dag som ligger runt hörnet och lurar. Då blir det fest och skratt ska jag lova! Och eftersom hon fyller år i april innebär detta också att det är en månad mindre till sommaren är här. Ojojoj vad jag längtar men snart är den här, den fina sommaren med alla skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0