Lugn kväll

Efter maten idag blev det en runda till ikea med pappa där jag tänkte mig bort och planerade hur den blivande lägenheten ska se ut :P Provade olika soffor, kollade köksborg och andra små saker så som strykbräda :P
Va rätt skoj faktiskt men nu är jag bara ännu mer taggad för egen lya :D

När man kom hem så kom Christian över, blev att vi gick till willys för att köpa godis och sen satt vi mest och snackade skit som vanligt :P Bland annat blev det en del prat om utbildningar och jobb i framtiden. Vi har ju en gemensam sak där, polisyrket. Får se hur det blir för oss på den punkten och om någon av oss når dit, ser ju mörkt ut för min del så håller tummarna för han ist :D

Ne nu blir det lite tv tittande innan sängen kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0