M & M

Kom nyss hem från en runda på stan med Mill. Fick en del handlat tex presenter, strumbyxor och ansiktsmasker. Jag är rätt nöjd om jag får säga det själv. Dessutom var det hyfsat bra väder, kunde dock varit lite mer sol men jag tänker verkligen inte klaga på värmen som äntligen verkar börja hitta hit :) Jag och Mill fick dessutom pratat av oss i massor och bestämt mer till torsdag och fredag, kommer bli så jäkla skoj! Riktiga tjejdagar med ansiktsmask, franskmannikyr, peeling osv som sen avslutats med en "baröppning" på fredag kväll. Oh, ge mig torsdag nu:)



Tog ingen bild på mig och Mill idag så fick bli en från i höstas och en från i sommras <3

Och eftersom jag fick låna one tree hill säsong 5 av Mill så är det med den jag kommer dela min måndags kväll, får ju ladda upp till på torsdag då vi dels ska ha maraton på säsong 6 och kolla på New Moon som hon köpte idag:) Nämnde jag att jag längtar till på torsdag?
Som sagt ni blir det massor av one tree hill för min del, absolut den bästa serien någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0