dejt med kudden

Nu är det dags för mig att stänga av datan, sätta på musik på min mobil. Tror det får bli Melissa Horn. Rut (min nalle) ska hämtas och läggas brevid mig.
Och sen ska jag försöka sova. Klockan är ställd imorgonbitti, tyvärr men det kommer hit en mäklare så.
Sen ska de strykas, tvättas, hämtas barn och senare lagas kyckling fajitas.

Sen vid sju tiden ska jag träffa Fredrik. Längtar verkligen, mer än jag brukar göra. Känner att jag behöver hans famn nu. Och snart är jag hemma i skåne så jag kan få familjens och vännernas famnar med, kan inte blir bättre.

Men som sagt, dags för mig att kryppa till sängs. Godnatt :)


Bjuder på en bild på mig själv redo för sängen (nästan iaf)
December 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0