goodbye my lover, goodbye my friend

Seasons are changing and waves are crashing
and stars are falling all for us
days grow longer and nights grow shorter
I can show you I'll be the one.



Du va den som lärde mig att aldrig vända ryggen till och gå min väg. Du var den som fick mig att möta något som gjorde mig så otroligt illa, du va den som väntade där på mig när jag kom hem. Vi visste varandras räddslor, vi hade våra tvivel men vi klarade oss. Ett tag. Men sen vände du på ryggen och gick din väg. Du tog bort min rätt att be dig att stanna. Du visade mig en annan väg, vägen man tar när det börjar bli jobbigt. Men nu står jag här igen, jag har gått halva vägen. Låten står på repeat men jag lyssnar aldrig på hela innan jag tar om den, av gammal vana. Men om en liten stund, när jag lyssnat lite mer på låten kommer jag att vända ryggen till igen.

And I still hold your hand in mine
In mine when I'm asleep
And I will bear my soul in time
When I'm kneeling at your feet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0