hemma hos Egon <3

Hade ställt klockan på kvart över tio idag. Va riktigt tufft att komma upp men jag gjorde de iaf:P
Hoppade in i duschen osv och sen vid halv tolv körde jag Amanda (styv lillasyster) och hennes kompis till jobb i Lund sen begav jag mig hem till Maria (även kallad Egon:P).

Vi pratade, skrattade fikade på lussekatter och varmchoklad och bara mös. Verkligen super trevligt. Och jag fick se hennes och Rasmus lägenhet för första gången. Super fin va den och jag är bara lite (läs mycket!) avundsjuk. Vill med ha eget ju!

Fick även sett några bilder se i fredags som hon tog och jag kunde inte göra annat än att skratta. Hon har blandannat en där jag gör årets grimas, alltid lika söt ;) Och sen på resten av bilderna verkligen såg man hur nyktra och ordentliga vi va. *host*

Ne nu ska jag snart bege mig mot Lund för att hämta Sunett, Amanda och Elin. Sen skulle egentligen Sofia kommit hit men dom planerna ändrades då hon fick annat i vägen så vi ses på torsdag ist:). 


En söt bild på Egon från idag,
tack raring för en super mysig dag <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0