Idol!

Va på Idol igår på Malmö Arena då jag fick det av Emelie och Camilla i 20 års present. Va sjukt skoj måste jag säga. Va så härlig stämning och alla va verkligen glada och taggade. Loved it! Tack igen tjejer, blev verkligen super glad<3

Efter idol trotsade jag vädret och begav mig av vidare på äventyr. Fick mig en hel del goda skratt måste jag säga. Alla är inte riktigt som dom borde men jag gillar det och dessutom fick jag ju höra en massa låtar jag aldrig annars skulle ha hört:P

Ne eftersom jag inte sovit allt för många timmar inatt och kom hem vid 8 imorse så ska jag nog sova någon timme nu och sen ska jag följa med familjen till malmö, skippar dock vellinge blomman:P
Sen ikv är det fest med tjejerna från gymnasiet. Frågan är bara hur man ska klä sig men de e ju min ständiga fråga:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0