bölig

Det finns en film (minst) som jag kan se flera gånger utan att tröttna, jag verkligen älskar den. Det är "armageddon". Jag gillar speciellt två scener i filmen, den första är när dom ska åka iväg med rymdskäpet och dom börjar sjunga "leaving on a jet plan" och den andre är scenen när dom kommer hem igen. Jag behöver inte ens ha sett hela filmen utan det räcker med dom två scenerna för att jag ska börja gråta. Och det är precis vad jag gör nu för kollade precis på dom. Har ni missat den filmen borde ni nästan skämas över er själva, gå genast och se den! Nä nu ska sminket av och sen ska de sista minutrarna som tonåring spenderas med att kolla på "mysteriet på greve holm" (en serie jag kan se hur många gånger som helst) innan det är dags för mig att sova. Godnatt bloggen, nästa gång jag skriver är jag 20. Jag nollar, lämnar tonåren och stiger in i vuxen livet. Jag välkommnar det med öppna armar. Det enda som är tråkigt är att jag för första gången någonsin kommer att vakna upp själv på min födelsedag, ingen som kommer in och sjunger osv. Lite tråkigt måste jag säga. Menmen , älsklingen kommer ju efter sitt jobb och det är inte fy skam det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0