Girls!

Igår kväll va det tjejkväll och det blev en super mysig sådan. Jag, Vickan och Linnea möttes upp vid 20 i gamla stan och gick då direkt och satte oss på ett super mysigt cafe. En halvtimme senare kom även Linn och Ida. Vi skrattade, pratade och bara njöt av varandras sällskap. Han som jobbade där verkade uppskatta oss för när vi gick därifrån två timmar senare hälsade han oss välkommna åter och sa att vi skulle fortsätta skratta så som vi gjorde.

Linnea och Linn drog sig då hemmåt men jag, Vickan och Ida gick vidare till "pontus by the sea" för alkoholfria drinkar och kaffe. Vi fortsatte med vårt prat men bestämde oss vid 24 tiden att det kanske va dags att börja dra oss hemmåt. Så Vickan åkte på sitt håll och jag och Ida åkte hem till henne för att sova. Men som vanligt när det kommer till oss två fick vi på något läskigt på tvn så vi blir rent rädda:P Och igår va de "panic room" vi fick på. Riktigt sjuk film:P

Nu har jag precis kommit ut från duschen så nu ska här fixas och sen ska jag bege mig till Emma för att fira att hon fyller imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0