bra start på underbar dag

blev väckt vid 20 i tio för att mamma ringde. la kvar i sängen i typ en halvtimme och spelade spel på mobilen:P
sen gick jag upp, satte på första maskinen tvätt och sen gick jag in och ställde mig i en lång varm dusch. hann med både fot och ansikts peeling, raka benen och hårinpackning :D
nu ska snart tvätten hängas på tork, ny tvätt in i maskinen och sen ska jag äta en mumsig frukost och kolla på cityakuten.

efter det ska jag till mörby c och se om jag får tag på silverputs sen hem fixa lite här hemma. halv tre kommer äldsta flickan hem, då ska vi göra krabbelurer sen ska hon köras till träning vid fyra sen efter det ska tvillingarna hämtas och sen vid halv fem åker jag in till centralen för att ta tåget hem:D

Oh den här dagen är underbar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0