ojdå

Jag har verkligen seriösa problem, iaf när det kommer till shopping.
Camilla har verkligen rätt när hon kallar mig shoppoholic jag borde skämta om att jag behöver hjälp och verkligen söka hjälp:P
Men som nu jag satt och kollade smycken på stylebytyra.se och hur lätt är det inte då att bara "råka" trycka hem lite smått och gott? Hon har ju så sjukt snygga smycken till väldigt bra priser.

Blev de här skönheterna för mig

En ugglering i silver för 99 kr


Ett par kors öronhänge för 39 kr

Som sagt, väldigt snygga smycken till bra priser. Kan inte bli så mycket bättre. Jag är nästan lite stolt över mig själv att jag inte fick med mig mer när jag ändå va i farten. Hittade nämligen en ring med ett kors på och på korset va det typ en blomma, ett tjockt armband med massa kedjor och ett halsband med ett ankare. Aja det får jag ta nästa gång ist;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0