4 månader

Idag är det fyra månader sen jag och Patrik satt i hans soffa och pratade om att vi skulle hem till hans föräldrar några dagar senare. Han sa då att han hade tänkt presentera mig som sin flickvän och sen dess har det varit vi.
Det har hänt mycket på dessa fyra månader, vi har varit i Idre tsm, vi har blivit sambos, vi har gått igenom  sjukdomar och fått massa roliga minnen både med vänner och bara med varandra. Dessa fyra månader har varit de bästa i mitt liv och det känns verkligen som jag har hittat kärleken i mitt liv. Patrik är all min lycka, trygghet, kärlek och bara jag är med han känner jag mig "hemma". Han är mitt allt och kommer alltid att vara.
Jag längtar efter att få leva hela mitt liv tillsammans med honom!


Alltid vi min fina älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0