Bildbomb, april



I början av april gick vi på 19 års fest där de va tema 8 års kalas.
Då såg vi ut såhär, söta åttaåringar va? jag hade dessutom svarta knästrumpor med volang och rosetter men dom ser man inte :P


En outfits bild innan jag skulle in till malmö med Patrik.
Tunnikan är världens skönaste och kommer från Vero Moda
Byxorna är typ jeans leggings, riktigt sköna och snygga och även dom från Vero Moda
Bältet och ringen är från H&M
Till detta hade jag min ljusa jeans jacka och vita converse :)



Vi njöt på jensens uteservering en eftermiddag.
Emelie på översta bilden och sen på den under är det jag och Julia.


Outfiten när vi va på jensen.
Långklänning, H&M
Jeansjacka, gina
Brunt flätat läderarmband, Vero Moda
Vita converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0