När kommer våren?

Utanför mitt fönster faller snön till marken igen. Det är bara lite men ändå, jag började hoppas på att snön skulle sluta hälsa på oss och att våren var påväg för att säga hej. Höromdagen såg jag knoppar på ett träd så kanske ändå att våren snart är här. Jag vill ha värme, sol och en blå himmel. Jag är trött på det gråa, kalla och tråkiga vädret.

Dessutom är det extremt tråkigt att klä sig när det är alldeles grått och kallt. Iaf jag tycker det, jag får ingen insperation. 
Jag har faktiskt redan syndat och beställt hem första paketet med vår/sommar kläder. Det blev två bikinibhar (en röd och en svart), en svart lång kjol och sen en svart vit långklänning. Allt från H&M. Nu bara längtar jag tills jag får använda de.

Kjolen tänker jag matcha till oversize linnen och t-shirtar och converse. 
Klänningen blir det gladiator sandaler och en jeansjacka till (perfekt till någon av studenterna jag ska på till sommaren) 
Lovar att ni får se bilder på detta så fort jag får en möjlighet av att använda de.

Nä nu kallar duschen, sen ska mjukiskläderna på och jag ska gå ner till coop för att köpa panodil och nässpray.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0