lugn fredag

Blev en tur på ca fyra timmar i stan tidigare idag med Petra. Vi lunchade och kollade massor i affärer. Och som jag nästan misstänkte så blev det en del shopping idag. Ett par oranga leggings, en hallonröd skjorta med korta armar och lite smått och gott till mig själv. Sen blev det fyra kuddar och två tavlor till nya lägenheten. Är super nöjd med allt :D

När jag kom hem tog jag det lungt en stund sen blev det mat hemma hos pappa. Sen nu håller jag på att packa väskan för en heldag i halmstad och crosstävling imorgon. Va fan ska man ha på sig? Och med sig för den delen. Regnställ plus regnstövlar är redan klart för dom säger att det ska bli regn imorgon men sen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0