Sunds studenter

Idag tar en hel drös med ungdomar från Sundsgymnasiet i Vellinge studenten.
Tråkigt väder, lider med er men håll humöret uppe ni kommer ha en underbar dag ändå!
För min del blir det nog två studenter idag, men man vet ju aldrig.
Blir iaf en med Patriks familj och sen ska vi vidare till Emelie.

Kan lova att kvällen kommer bjuda på en hel del skratt och eviga minnen.
Funderar på om även jag kanske borde börja göra mig iordning, sitter nämligen i pyamas. Super mysigt men kan nog inte gå på studenter klädd såhär:P

Så nä nu blir det nog duschen för min del och sen ska jag leta kläder som passar för kvällen:D


Bjuder på en bild från när jag stod och hoppade på trappan för två år sen.
Underbar glädje även om de inte syns på de flesta bilder från den dagen då jag grät en hel del :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0