Afro Core

Började den här lördagen med att träna en timme afro core. Inte helt fel start på dagen måste jag säga. Det va riktigt härligt. Dock kände jag att jag är pinsamt otränad om man jämför med förr. Shit va jag vill ha tbx konditionen och styrkan man hade i kroppen typ sista året på gymnasiet då man dansade typ varje dag.

Aja jag har iaf ett mål och det är bra att ha. Första målet är dock att jag ska få på mig alla jeans som ligger i min låda men som blivit för små. Sen är nästa mål att gå tbx till hur man en gång har sett ut:P

Så nu ska jag börja träna lite pass tänkte jag så fort sommar schemat drar igång och sen ska jag fortsätta att gå,springa, åka rullor och göra sit ups osv här hemma så ska jag nog nå dit jag vill :D


Jag saknar dansen i skolan och alla underbara människor som man inte träffar längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0