hemma igen

Är hemma igen, har varit det sen typ halv 2.
Handlade på vägen hem från bussen sen begav jag mig direkt ut och åkte rullor i snabbt tempo i ca 15 min.
Efter det blev det 90 sit ups och 40 sånna rumplyft eller va man ska kalla de:P (när man ligger på rygg och lyfter på rumpan:P) Känner mig ganska nöjd faktiskt:)

Sen precis när jag kom ut från duschen så kom Denise hit. Va super skoj att träffa henne för de va sjukt längesen, vi pratade och uppdaterade om allt nytt och bestämde att vi skulle höras igen i nästa vecka för hon va tvungen att åka till jobb.

Nu håller jag på att tvätta lite, ska snart sätta på en film tror jag och senare ikväll kommer Ewa och då blir de taccos :)


En bild på mig och Denise sen nyår 09-10 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0