work outfits

Jag vet att jag är sämst på att blogga just nu.
Men just nu går väldigt mycket kraft åt mitt älskade jobb som jag storm trivs med :D

Tänkte att jag därför kunde bjuda på lite outfits från när jag jobbade i helgen och nu i veckan samt dagens:D
Behöver ju inte ens säga att alla kläder kommer från vero moda för de hoppas jag ni förstår :P


Lördagens, söt topp med ett par nogat färgade byxor. Matchade med vita converse :)


Söndagens va lite tuffare och egentligen mer jag. Älskar de flätade armbandet jag har. Rekomenderar alla att ha ett sånt! Man kan ha de som bälte med :)


Tisdagens. Också lite tuffare och bekvämmare och verkligen en personlig favorit. Äskar trycket på linnet.


Dagens. Kör på lite sötare stil idag, och lite svalare då vi har 21 grader :D

Så vilken va er favorit? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0