torsdag

Så var det torsdag igen. Snart har hela november månad rullat förbi och änsålänge syns ingen snö till, vilket jag tycker är underbart.

Jag spenderar mina dagar på jobb och kvällarna i soffan. Känns som man inte hinner med så mycket annat tråkigt nog. Fast igår va jag ledig och passade på att äta frukost och gå i stan med Alexandra och sen efter det träffade jag Olivia en stund.

Imorgon nalkas jobb igen, 12-20. Men stänger med Emma vilket ska bli super skoj :) sen efter jobb möter vi nog upp några fler kollegor och beger oss någonstans för att dricka gott ;)
På lördag är det jobb igen sen på kvällen är det crossfest.
Sen är jag ledig på söndag, längtar redan efter sovmorgonen jag lovat mig själv att ta här;). Och sen kommer det bästa på flera veckor, ska gå på bio och se breaking down med Mill. Vi har ju sett alla de andra tsm på bio så va en självklarhet att vi skulle se även den här filmen tsm, längtar fan sönder efter lite M&M häng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0