längesen

Det var längesen jag skrev här, längesen jag hade ro att sitta ner och ta mig tid att skriva några rader.
Känns som tiden bara springer iväg för en, nyss va det sommar och varmt iaf några dagar och nu möts man av ett ständigt mörker och en bitande kyla.

Mycket har hänt sen sist, jobb, spenderat en helg i polen, varit med massa fina vänner, ett ny liv har kommit till världen osv.

Och nu måste jag ännu en gång rusa vidare, middag och sen övervånings byggande hemma hos vänner, imorgon jobb sen inflyttningsfest/kalas och söndag kalas för mig som blir 21 på tisdag.

Känns som det va igår jag blev 20. Känns inte som det gått ett år sen jag gick ner till coop konsum i djursholm för att handla saker till spaghettigratäng, lagade mat, fick fint sällskap, åt gott och sen mös till en film.

Det känns inte som det gått snart ett år sen jag lämnade mitt älskade Stockholm. Jag saknar det, antagligen mer än jag ens kan förstå själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0