det blir bättre

Det börjar kännas okej igen, ibland känns det tilloch med riktigt bra. Jag har valt att se det posetiva med detta, nu får jag en chans att tänka efter vad jag verkligen vill och just nu är jag inne på att antingen försöka jobba utomlands eller börja plugga till hösten, vad vet jag dock inte riktigt.

Helgen har jag spenderat utan Patrik då han är i Milano så jag har sovit hos mamma och sen igår va det tjejkväll med mat och utgång och nu ska jag snart bege mig till mamma där vi tillsammans med släkten på mammas sida ska fira att Hanna blivit 19.

Börjar sakna Patrik riktigt mycket så det är riktigt skönt att han kommer hem imorgon kväll. Om jag saknar han så här mycket nu undra då hur det kommer gå när han åker iväg för att åka skidor i 1,5 veckor nästa vecka. Usch. Men Alexandra har lovat att hålla mig sällskap någon kväll och sen sover jag väl hos mamma någon kväll så får hoppas tiden går fort då med.

Nä nu ska jag göra vid mig, åka till mamma och hoppas på att tiden går snabbt till imorgon kväll så min älskling kan komma hem.


Bjuder på en bild från när vi va på spa i Polen i slutet av oktober. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0