skruvat tbx tiden ett år?

Det känns som på två sekunder blev allt som för ganska exakt ett år sen. Två sekunder, mer behövdes inte för att hela min värld skulle rasa. Två sekunder, så lång tid tog det att bli av med något jag älskar.
Jag kan inte ens förklara med ord hur besviken, ledsen och sårad jag är. Inte heller hur arg, lurad och dum jag känner mig.
Det hade varit en sak om man kunde ha sett det komma men jag hade verkligen ingen anning. Fan!

Eftersom inget är som det borde och jag inte befinner mig där jag borde vara så har jag spenderat den här dagen med att bland annat sortera bland mina en miljoner smycken. Nu kallar duschen och sen en film innan maten ska lagas. Ikv funderar jag på att följa med och kolla på när pojkarna spelar innebandy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0