varför kan inte alla bara vara friska?

Varför måste folk vara sjuka, varför måste folk dö bara för att vi inte hittat något som kan göra dom friska?
Hatar känslan av att inte räcka till, känslan av att det spelar ingen roll vad man säger eller gör för den här personen blir ändå inte frisk. Hatar det!

Älskade mormor är på sjukhuset igen, hennes jävla kol ställer till med problem. Önskar så att jag kunde ge mormor nya friska lungor så att hon kan andas utan problem. Hatar att se mormor sjuk, mormor som körde rally som ung och på senare år alltid varit den som fått alla att sratta. Älskade mormor som går i högre klackar än mig och som alltid varit stark för oss alla. Det va till henne jag ringde när jag va liten och sa att jag skulle flytta hemmifrån, jag skulle flytta till henne. Älskade mormor se till att bli frisk nu, vi har ju sagt att vi ska sluta bli inlagda på sjukhus!

Och sen vill jag även nämna starka Sophie som kämpat mot sin bröstcancer. Tyvärr har cancern övertaget och dom säger att hoppet är ute men än kämpar Sophie på, än visar hon sin styrka för oss alla. Och kärleken jag ser i hennes familj är så stark att hade kärleken kunnat rädda henne hade den gjort det för längesen. Älskade Sophie som aldrig kommer få se sin son växa upp. Varje dag tänker jag på er, ber att ett mirakel ska inträffa för er.

Så fina människor och så kommer alla dessa jävla sjukdomar och förstör allt. Hae jag haft en önskan så hade den varit att rädda er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0