diska = kul?

Jag har kommit på en sak sen jag kom upp till stockholm, jag tycker det är kul att diska. Eller ja kanske inte kul men det är väldigt rogivande och man kan stå och drömma sig bort bland sinna tankar och bara skrubba på allt tills det blir rent. Verkligen rogivande och man får rätt på så många tankar på något sätt :P

Har precis lagt på luren efter att ha pratat i en halvtimme med Ella, saknar verkligen alla våra timlånga samtal. Så tycker verkligen att det är super att dom börjar komma tbx. Vi pratade om att hon kanske ska komma upp snart om det blir så att jag stannar vilket hade varit helt fantastiskt skoj.



Bilden är på mig och Ella 
från min student den 5 juni
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0