min värld

Ännu en dag har gått och det har verkligen varit underbart väder. Våren, du är välkommen! Blev en fika med Linn och Victoria idag vilket resulterade i en hel del skratt och prat om barn då det är vår stora gemensamma nämnare då vi alla är barnflickor. Blev även planerat att det förmodligen blir utgång en kväll i helgen vilket ska bli super skoj. Dansa natten lång i Stockholm är nog verkligen något som passar mig:P Har ju varit ute tidigare i Stockholm men inte riktigt på samma sätt som jag räknar med att det blir i helgen :P

Blev en del bilder idag men för tillfället hittar jag inte sladden till varken kameran eller mobilen, har säkert lagt dom på något bra ställe. Så bilder bjuder jag tyvärr inte på just nu men lovar att jag ska så fort jag kommer på var jag lagt sladdarna om det inte är så illa att jag glömt dom hemma.

Jag verkligen älskar livet här uppe i Stockholm och har bestämt mig för att verkligen försöka stanna här på ett eller annat sätt. Detta är verkligen min värld och jag älskar den. Visst jag saknar er där hemma och livet där men än så länge är inte saknaden tillräckligt stor för att locka hem mig.

Ne nu ska sminket av, myskläderna på och sen funderar jag på att se någon film och käka choklad och dricka cola :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0