helgen

Helgen va lyckad, den va inte för mycket och verkligen inte för lite utan den va helt perfekt :D
Fredagen har jag ju redan nämnt att den va helt underbar med massa skratt osv men tänkte jag skulle bjuda på lite bilder nu med :P


Jag, Ida och Fredrik


Linn och jag


Jag och Linn


Jag och Ida


Micke, Jimmie och Linn

Sen även lördagen va lyckad vi tjejer kollade på the voice show och sen kom pojkarna då blev det donken sen följde alla Ida ut till fruängen. Sen åkte jag hem till Fredrik för att mysa och sova hos han då han inte varit med under kvällen. På söndagen blev det sen stan med Linn och Ida. Köpte ett bälte, en bh och ett par trosor.
Ne nu ska bikinin på och jag ska ut och sola för det är klarblå himmel och 22 grader i skuggan, har jag sagt att jag älskar stockholm någon gång? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0