mysig tisdag

Den här dagen har verkligen varit mysig. Inte haft spec mycket att göra här hemma (blir väl så när man tar lite varje dag) sen blev det inget stall då flickan hade ont i ryggen. Ist bakades det, pysslades och sen lagades det även mat. Efter maten tänkte jag och pojken gå och spela basket men det började så klart spöregna så vi gick in och krängde chokladmuffins, tränade på sverige kartan samt pratade lite allmänt om allt mellan himel och jord. Sen gick jag ner till mig lagom till fångarna på fortet började. Verkligen älskar att det börjat igen, sån flashback till 90-talet och hur jag själv va när jag va i samma ålder som barnen är som jag jobbar med idag. Ser mycket av mig själv i den äldsta flickan faktiskt.

Efter fångarna på fortet blev det time out och nu är det so you think you can dance på tv. Verkligen en perfekt tv kväll tycker jag. Enda negativa är att man är själver då Ida mådde dåligt och inte kunde komma. Men men det tar vi igen en annan kväll:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0