tomt

Just nu står det helt stil. Eller egentligen inte, har börjat skriva en massa saker men sedan suddat ut det. Allt borde nog inte skrivas här så ibland får man passa tungan (eller fingrarna i det här fallet)
Tänkte att jag skulle börja den här dagen med att springa men när jag vaknade så spöregnade det så jag somnade om och sov till halv 12. Ganska skönt men det innebär att jag får springa imorgon ist.
Nu är jag nyduschad, halv fixad och håller på med tvätten. Tvillingarna ska hämtas vid tretiden för sen ska flickan till stallet vid 20 i fyra. Sen efter stallet blir det mat och sen åker jag nog in till stan för att umgås lite. Ska försöka få lite planerat men när jag försökte mig på samma sak igår va det 0 intresse så får se hur det går idag.


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-17 @ 21:30:27
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0