underbara lördag

Vilken underbar lördag jag har haft idag och den är inte slut än.
Vaknade upp vid halv tolv hemma hos pojken, inte helt fel att sova så länge kan jag säga:P
Vid ett åkte jag hem och gjorde vid mig och sen bar det av hem till Linn. Hon stylade mig och sen bar det av utåt för en fotosession där hon fotade mig. Om man får lov att säga det själv utan att det låter fel så måste jag säga att några av bilderna blev riktigt bra.

Sen lagade vi mumsig mat. Räkor och kräftskärtat stekta i vitlök, bakad potatis och sallad.
Nu är det fix och sen bär det av in till stan för att möta upp grabbarna och sen blir det korgen och eventuellt utgång. Vi får helt enkelt se vart kvällen tar oss.



Bjuder på en av bilderna Linn tog på mig. Kommer säkert fler senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0