gårdagen

Igår va Jenny här på morgonen, vi åt mysig frukost, pratade massa och kollade på snygg sexig och singel.
Har alltid lika trevligt med dig raring och jag är otroligt glad att vi hittat tbx till varandra.

På eftermiddagen åkte jag ner till Höllviken. Gick till Märtas för att lämna ett par jeans och prata lite skit med Maria. Sen gick jag och handlade coop och sen till pojkvännen för att börja laga mat, pastagratäng.
Maten blev super god och efter den tog vi det bara lungt, kollade två avsnitt av One Tree Hill men under andre avsnittet började han snarka så då gick han och la sig:P

Super trevlig start på julveckan måste jag säga :D


Jenny igår vid frukosten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0