jensens och mys hos ewa.

Ella kom och hämtade mig igår, blev en runda på Vellinge blomman då där vi hittade Talle. Planerna för dagen ändrades, dock till det bättre enligt mig. Vi åkte hem till Talle, han bytade kläder och hämtade pengar.
Vi åkte in till stan, kollade lite. Talle köpte en jacka till sin jacka, hur nu det går ihop.

Sen kom även Patrik in så då gick vi till Jensens och åt. Va super gott, verkligen.
Efter det åkte jag och Patrik och hjälpte Ewa och handla och sen åkte vi hem till henne och Jim. Vi fikade, dock bara vädligt lite då jag och Patrik va sjukt mätta. Sen pratade vi massor, bland annat om tattueringar.

Som jag sagt innan så går jag nu förtiden ständigt runt med ett leende på läpparna och igår va yttligare en sån dag. Jag njuter av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0