All the small things

Musiken är på hög volym och jag är rastlös som få, har nyss målat naglarna och nu funderar jag på om jag ska försöka mig på att göra en till ränsning bland mina kläder. Gjorde en för några veckor sen men känner att jag fortfarande har rätt mycket kläder som jag aldrig kommer använda, ut med det gammla och in med det nya :D

Har ni tänkt på en sak, ibland är det alla de små sakerna som gör en gladast. Tex ett samtal, ett sms, några ord osv. Det är de små sakerna som man inte räknar med ska hända som gör en allra gladast. Jag är tex som gladast de dagarna jag vaknat av ett positivt sms, precis som jag gjorde imorse!

Eller varför inte ett kort inlägg på en kompis blogg? Det har jag med fått idag:D
http://nostrangethings.webblogg.se/
Läs själva, och visst har Jonas så rätt så och jag kan bara säga detsamma.
Min galna småläning som inte har några hämningar och alltid får en att skratta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0