När det äntligen är över

Ja då kom man precis hem från yttligare ett besök hos sjukgymnasten. Idag var det tyvärr inte så roliga besked, har på något sätt förmodligen lyckats dra min led ur led. Hur lyckas man med det liksom? Och då min sjukgymnast än så länge provat behandlingarna TESN och ultrabehandling utan större resultat funderar han nu på nästa steg som just nu verkar luta åt att jag ska till en ortoped. Men jag ska tillbaka till han på tisdag så får se vad han säger då, fram till dess har han sagt åt mig att jag ska smörja in benet två gånger dagligen med voltaren, får varken sitta på huk eller knä och får inte träna. Jag håller verkligen tummar och tår för att mitt ben blir bra innan jag behöver gå till en ortoped och jag är envis som få, det kanske hjälper?

Men en sak ska jag säga, när det äntligen är över, när mitt ben är bra ska jag dels börja träna så jag får upp min fysik så jag kan söka polisförberedande till hösten och jag ska aldrig mer klaga över att man har lite ont här eller där.

Kommentarer
Postat av: mariaohlin

jag håller med dig snäckan, ascoooola !

2010-02-24 @ 18:43:53
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0