She says

Blev ingen jobbcoach idag , tyvärr. Men sjukgymnasten blev iaf av, där provade vi idag en ultrabehandling som jag även ska få på onsdag. Hoppas den här behandligen ger bättre resultat än vad den jag fick förra veckan gjorde för jag vill helst börja använda mitt ben till 1000% redan nu.

Efter jag kom hem fastnade jag framför datan och olika klädessidor och eftersom jag är ett stort fan av värmen och det härliga modet som kommer med den så var det de som lockade mig mest idag. Men visst är det så att man längtar ännu mer till värmen nu när det tyvärr snöar igen. Jag menar vem vill inte klä sig i kjolar och shorts med en fräck tröja till på dagen eller ett par fräcka jeans (kanske baggy som är en av mina personliga favoriter) och en tröja på kvällen eller varför inte göra kvällen lite festligare med leggings, tunika och en fräck skinjacka (har en lång men borde investera i en kort med) till fall det skulle bli lite kyligt fram mot småtimmarna. På fötterna kan man ha sandaler, converse (en STOR favorit) eller ett par snygga pumps. Ja valen på olika kläder, stilar och outfits man kan ha en sommar dag är oändliga och jag längtar tills jag kan börja pricka av olika outfits som jag redan nu drömmer om att jag ska ha på mig. Tänkte jag skulle ge er några smakprov på vilka olika stilar och outfits jag tänker satsa på till sommaren. 

                           

Nä nu borde jag återvända till vardagen och det eviga snöandet som vägrar att sluta!
Ska äta och sen kommer töserna och förgyllar min kväll, mycket mys på det <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så snygga de skorna längst till höger var :D

2010-03-01 @ 19:03:57
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0