akuten

Jag börjar fundera på om sjukhuset kanske borde ge mig ett direkt nummer. Va ju inne i förra veckan för att röntgas för att dom misstänkte en lunginflammation men det hade jag som tur är inte.
Sen va allt bra, va ute i fredags, 20 års fest plus utgång i lördags och sen utgång i måndags igen. Man kan väl säga att livet är en fest just nu, nästan iaf. Igår jobbade jag hela dagen sen kom pojken hit. Vi kollade lite film, dock tyckte jag att den va riktigt kass så slutade med att jag somnade i pojkens famn. Helt underbart att befinna sig i den igen kan jag säga. Dock åkte han hem vid halv 1 då jag skulle upp och jobba idag vid sju tiden. Blev några timmars sömn innan jag vaknade med den värsta tänkbara smärtan uppe mellan revbenen.

Blev akut in till akuten i Malmö efter att ha ringt mamma så hon fick komma och hämta mig. (Tur vi bor nära varandra). Fick iaf smärtstillande och medicin utskrivet så nu hoppas vi att det hela går över lika snabbt som det kom.

Resten av dagen ska spenderas på samma sätt som jag spenderat den hittils, sovandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0