en kväll med vännerna

Snart bär det av ner till höllviken för att spela kubb med ett gäng kompisar. Har ju kanske inte riktigt sommarvädret som vi hade hoppats på men det regnar iaf inte. Tror jag ska köra in om coop och köpa mig en cola med då jag inte kommer att dricka annat ikv eftersom jag kör.

Händer så himla mycket skoj nu så jag bara längtar till saker hela tiden. Ikv kubb, imorgon göteborg, nästa vecka smögen och sen runt den 29-30 ska jag och Ida köra upp till stockholm och antagligen övernatta på hotell på vägen upp bara för att det är så himla mysigt. Sen när vi väl kommer upp ska jag bara lämna alla mina saker hemma och sen försöka träffa pojken så fort som möjligt.

Som sagt, jag längtar efter allt det nya och sen saknar jag Stockholm så ska bli skönt att få komma dit så fort som möjligt igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0