Göteborg

Sitter nu på bussen hem med lillasyster från Göteborg efter att ha varit här sen i onsdags. Vi har hunnit med lager, liseberg, shopping, kvällsdopp med vollyboll och filmmys. Har med andra ord varit ganska full rulle men det är så jag gillar att ha det.

Vi hade verkligen underbart väder på liseberg och det va bara skönt att åka alla vatten karuseler för att svalka sig lite. Jag och Amanda hade dock lite otur eller va man ska säga. Vi bestämde oss för att åka kolorado en gång till precis när vi blivit torra "för man blir ändå inte så blöt i den". Jo tack det fick vi äta upp sen att vi sagt. Vi blev verkligen genom blöta men det va riktigt skoj.

Just nu sitter jag och kollar på klockan typ var femte minut, vill va framme nu!
Imorgon blir det antagligen playan. På tisdag blir det smögen till på fredag och sen på lördag pratar vi om att dra till Bakken ett gäng. Som sagt, det ska va full rulle:D Sen ska jag försöka ta mig upp till stockholm så fort som möjligt. Saknar familjen där, saknar staden men mest av allt saknar jag min pojke som redan är där uppe och väntar.



Jag och lillasyster på liseberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0