Happy!

Jag känner ett så sjukt stort lyckorus. Det går verkligen bra nu, ingen uppförsbacke så långt ögat kan nå (nästan iaf). Jag är tbx i Stockholm och trivs som fisken i vattnet. Och snart är vi alla i "stockholmsgänget" samlade igen plus vår ny medlem Ida:D. Ida kommer upp på söndag och Linn om ca två veckor, Micke, Tony och Jimmie är redan uppe och även pojken min är på plats. Kan det bli mycket bättre? Sensommaren och hösten kommer att bli galet. Och jag kan inte låta bli att längta till allt det som redan är bestämt. Shopping, fest, mys osv. Plus att jag hoppas på att få en del besök från mina fina vänner där hemma. Jag lovar att jag ska hålla er uppdaterade:P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0