I'm back!

Så var jag äntligen tbx i stockholm.
Kom hem från smögen i fredags kväll och körde upp till Stockholm igår morse. Som vanligt är det full fart hela tiden :P

Hade det iaf sjukt underbart i smögen. Campade i en extremt liten (och varm) stuga med min syster, mamma och mammas två kompisar. Vi solade, badade, träffade ett gäng killar från göteborg, festade och spelade massa beachvolley med göteborgarna. Första dagen sög jag verkligen på beachvolleyn men fick till slut kläm på det. Dock är man öm i armarna än och har lite blåmärken och rivsår här och där. Va även ute och festade på baden där det går in ca 800 st med göteborgarna och jag kan nästan lova att där va så många med. Va så sjukt mycket folk, gick knappt att gå eller dansa så vi gav upp ganska tidigt och tog taxi tbx till campingen.
Fick även provat på räkorna i smögen som är så omtalade och visst dom va väl goda men inget jätte spec eller så är det bara jag som inte förstår grejen:P

Blev även en runda på ullared i fredags på väg hem från smögen, fick handlat en hel del saker som är bra att ha:P Bland annat ett jätte sött rosa transparant linne som jag kan visa bild på sen :)

Och igår körde man 6 timmar upp till stockholm. Åkte hem med mina väskor och sen åkte jag direkt iväg till pojken. Vi kollade på man in black 2 som faktiskt var över alla förväntningar.

Nu idag har jag varit iväg och köpt en hamster till min äldsta flicka, nu ska jag ta et lungt och packa upp en stund och sen ikv blir det bio:)

Känns bra att vara tbx i stockholm, det känns på något sätt som att vara hemma igen. Känns helt naturligt och när jag kom in i mitt rum igår kväll kändes det verkligen som mitt rum, det var mina saker som fanns här och väntade på mig



Lillasyster och jag utanför stugan i smögen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0