lånade ord, mina känslor

Jag vet att det snart är dags att säga hejdå igen men jag har slutat säga nej. 
Nu ska jag göra vad jag kan,
jag ska riva mina murar och vi ska va dom vi vill vara hellre nu
än efteråt. För jag vet vem jag är när jag är hos dig, jag vet att jag hittat hem
och att var du än befinner dig har du en famn för mig.
Och jag känner mig så trygg hos dig.
Jag känner att du älskar mig, för när du säger det så tror jag dig.
Men jag minns när vi sa hejdå, jag grät och vi kysstes
men nu får mig att le som ingen annan igen och sjunka lågt och be om mer.
Och jag ska gå med dig överallt igen, i sommarsol och vinterkallt.
När tankarna tar över allt ska jag gå med dig överallt.
Jag hör vad alla viskar om natten, dom vet vad som har hänt.
Att det som en gång var mitt nu är vårt igen.





Jag andas in och det känns som första gången,
du håller om mig och jag ska våga hålla kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0