regning torsdag

Idag har det verkligen varit för j*vligt väder, spöregn mest hela dagen.
Så tyvärr har man inte kunnat göra något alls utomhus, utan det gällde att roa barnen bäst man kunde här inne och då dom verkade rätt slöa idag (vädret kanske påverkade även dom negativt) satsade vi på film och allmänt mys. Vid fem kom deras föräldrar inom och hämtade upp dom för då skulle dom iväg för att ta spruta på någon sjukdom som man kan få av festingar. Jag blev erbjuden att följa med då jag inte har skydd mot det heller men tackade nej. Kände att eftersom jag själv är så nålrädd va det inte så smart att jag följde med då den äldsta flickan redan va rent förstörd för att hon skulle ta en spruta. Ist åkte jag strax där efter för att hämta upp pojken vid tåget. Vi åkte hit och när familjen kom hem kollade vi på vår nya familjemedlem (hamstern) jag vågade tillochmed klappa den:P Efter det kollade vi film, såg "brothers". Riktigt bra film men den va rätt tung så ingen att rekomendera om man redan känner sig på depphumör. Men jag rekomenderar er ändå att se den, dock med ett gott sällskap som ni kan trycka handen på när senerna är lite så äckliga.

Nu ska jag kolla en till film (dock själv då pojken åkt hem) "Valentine´s day". Lovar att jag medelar sen va jag tyckte om även den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0