hemma igen

Vet att det har varit lite dålig uppdatering här nu men skyller på att det är för att jag nu befinner mig hemma i skåne igen.

Kom hem i onsdags och hämtades då av underbara Ewa vid flyget. Efter det åkte vi hem till hennes mamma och sa hej och sen åkte vi hem till Rebecca som va snäll och klippte mig. Blev kort men fint så jag är nöjd:D Och sen bar det av ner till höllviken och hem till Ida där vi tog en cider och Max lagade min mobil, tack snälla! Och sen åkte vi till Mille där vi även mötte upp Christian. En mycket trevlig kväll måste jag säga.

I torsdags blev det stranden med Ida och sen fick man besök en liten stund:D Och på kvällen åkte jag hem till Mill och myste :D

Och igår va det ju midsommar. Det blev inte som tänkt men va ändå en trevlig och mysig midsommar med nära vänner.

Eftersom Ida sov hemma hos mig inatt vaknade jag ju upp med henne brevid mig, stackaren hade redan varit vaken en timme då :( Sen rensade vi ut bland mina kläder som verkligen behövdes:P Fyllde en papperspåse med kläder som ska slängas och en med kläder som jag ska skänka bort :) Nu har jag nyss käkat jordgubbar och kollar film. Ska snart göra vid mig och sen får jag antagligen besök och sen ikv ska jag hem till Ida :) '



Bilden är från igår.
Klänningen kommer från urban outfiters
Skorna från belle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0