a beautiful lie

Klockan är halv två , va uppe en runda vid halv 8 och var ute med hunden och så sen lyckades jag somna om och sov till 12.

Ringde ett samtal som verkade lite halvt posetivt då dom visste vem jag var men vi får se hur det blir i nästa vecka. Sen ringde jag till Ewa, ska försöka åka in till henne idag eller imorgon. Du är stark vännen <3

Känns som allt är en vacker lögn. Det är bara en lögn som vi fortsätter leva kring.
Hur gör man för att ta sig ur? Hur gör man för att känna sig accepterad och hur gör man för att glömma?
Önskar jag visste för då hade den här lögnen inte funnits och förmodligen inte klumpen i min mage heller.
Jag är slut på ord och försök, slut på förklarningar till varför allt är som det är.
Men vem vet, jag kanske bara har fått allt om bakfoten. Men varför känns det då som vi lever i en vacker lögn?
Jag vill leva i en vacker sanning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0