Feeling Good

Dålig uppdatering, jag vet men jag får väl skylla lite på att min helg (enligt mig) började redan i torsdags.
Då bjöds det på fika med Acke som nyligen kommit hem från canada och efter det åkte man hem till Christian och snackade massa strunt , som vanligt. Senare på kvällen kom dagens och veckans höjdpunkt, pojken min kom hem från lumpen.

I fredags var vi bara mest i pojkens systers gamla och nya lägenhet (som ligger i svedala och är super fin!) Kvällen avslutades med film.

Lördagen bjöd på en runda till mediamarkt och sen bowling på kvällen, dock förlorade jag precis som vanligt. Men det var skoj och för mig är det de som räknas :D

Och idag har man bara tagit det lungt, sagt hejdå till victor som tyvärr är borta minst 1,5 veckor den här rundan då han har helgtjänst.

När man kom hem åt man med syster och pappa och sen har man mest legat i sängen och latat sig.
Imorgon börjar med en fika och en runda på stan med Camilla och sen ska jag återgå till mitt heltids jobb, att söka jobb. Synd bara att det inte ger pengar.

Har ifs skickat iväg några cv så håll tummarna för mig.

Nu ska jag återgå till popcornen och filmen "music and lyrics" som går på på trean.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ligger din pöjk? Alltså var i lumpen, vad heter stället och plutonen?

2010-03-10 @ 17:11:42
Postat av: Amanda

Han ligger i enköping men tyvärr kommer jag inte på vad plutonen heter just nu. Var det något speciellt du tänkte på eller? :)

2010-03-10 @ 22:17:29
URL: http://linaamandakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aah okej :). Nej för jag har några vänner som även ligger i lumpen men i Blekinge-ronneby..tänkte att de kanske låg i samma, men icke!:P

2010-03-10 @ 23:06:50
Postat av: Amanda

Ne tyvärr, ser inte så ut då. :P

2010-03-10 @ 23:28:57
URL: http://linaamandakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0