äntligen fredag

Så var det äntligen Fredag igen. Inte för att jag haft en speciellt jobbig vecka och därför bara velat ha helg utan för att Fredag just är Fredag, för visst är det en underbar dag på alla sätt :D Den här fredagen har jag spenderat inne i stan med min äldsta flicka. Vi träffade Linn en stund och sen gick vi även i lite affärer med Victoria. Mycket trevligt måste jag säga. Och nu ska jag snart ta mina saker och åka hem till Linn där vi ska ha filmmys.
Får se vad det blir för någon film men tror nästan på en tjejfilm:P

Pratade nyss med Coop i Höllviken där jag skulle ha jobbat en del i sommar. Men eftersom jag flyttat till stockholm och därför bara kommer att vara i Vellinge under 6 veckor och två av dem ska jag jobba på en förskola blev det inte så mycket tider på Coop. Men blev iaf 2 tider i vecka 30 och 4 tider i vecka 31. Så trillar in en del pengar även under mina 6 veckor i skåne vilket passar mig perfekt. Lär väl få tbx på skatten då någon gång med:D

Så med andra ord har jag två veckor under hela sommaren då jag än så länge är helt ledig, vecka 28 och 29. Någon som har något roligt att komma med dom veckorna? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0