change

Jag har kommit fram till att det inte alltid är negativt att se en person ändras framför ögonen på en för det är inte alltid personen ändras till det sämre. Jag har nyligen (och på sätt och vis är jag väl det fortfarande med om det) varit med om att en person ändras till något bättre, till något jag ser som posetivt. Ifs har jag sett väldigt posetivt på den här personen innan med men sen blev det negativ men nu blir det mer och mer posetivt igen. Va längesen jag tex skrattade tsm med den här personen men det har jag fått uppleva igen för inte så längesen. Och det var härligt, det va härligt att bara ännu en gång få glömma allt utanför och låta skrattet ta över. Att inte behöva tänka på något alls, bara vara sig själv och vara glad. Att kunna vara sig själv med en person är ett måste, annars funkar det inte. Och med den här personen kan jag verkligen de. Känns sjukt att det blivit så fel emellan åt mellan oss bara. Men nu hoppas jag verkligen att vi är två om att försöka få detta att funka på ett eller annat sätt.

Och det är som jag sagt en del dom senaste dagarna "det som händer det händer och det som är meningen att vara blir oavsett"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0